Γιατί να φέρω το παιδί μου στο Κέντρο Μελέτης “Μαθητική Εξέλιξη”;

Στους δύσκολους καιρούς που ζούμε ,η παιδεία και η εκπαίδευση είναι δυο βασικές επιλογές που αξίζει να επενδύσουμε ,για το μέλλον των παιδιών μας .


Γιατί να φέρω το παιδί μου στο Κέντρο Μελέτης “Μαθητική Εξέλιξη”;
1. Επειδή το παιδί μελετά όλα τα μαθήματα τις επόμενης ημέρας ,με μέθοδο και οργάνωση,χωρίς να ξοδεύει πολύτιμο ελεύθερο χρόνο .Αυτή την διαδικασία ,αν την κάνει κτήμα του ,μπορεί να την ακολουθήσει και στα μαθητικά χρόνια που θα ακολουθήσουν ,με τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα ,ενισχύοντας την αυτοπεποίθησή του , δίχως να αποθαρρύνεται και να απογοητεύεται .

2. Το παιδί κάνει την μελέτη των μαθημάτων του ,καθημερινά ,με σωστή καθοδήγηση και επιμέλεια από εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς .

3. Η καθημερινή παροχή μελέτης είναι επιπέδου ιδιαιτέρων μαθημάτων ,αφού αντιμετωπίζουμε το κάθε παιδί ξεχωριστά και η μελέτη γίνετε εξατομικευμένα με κόστος προσιτό.

4. Μετά το πέρας της καθημερινής μελέτης στη “Μαθητική Εξέλιξη” ,ο μαθητής έχει τον ελεύθερο χρόνο που χρειάζεται ένα παιδί για παιχνίδι ή άλλη δραστηριότητα.

5. Αποφεύγεται η ψυχοφθόρα οικογενειακή ένταση μεταξύ γονέων και παιδιού ,όσο αφορά το καθημερινό διάβασμα .

6. Στο Κέντρο Μελέτης “Μαθητική Εξέλιξη” πραγματοποιούνται επαναλήψεις ,με μέθοδο για κάλυψη κενών προηγουμένων τάξεων ή ενίσχυση των μαθημάτων της παρούσης τάξης βλέποντας τον κάθε μαθητή και τις ανάγκες του ,ξεχωριστά .


Μόνο τυχαίο δεν είναι ,πως ο Πλάτωνας ,για την γνώση ,είπε το εξής:

"Επιστήμη ποιητική ευδαιμονίας"
μετάφραση: "η γνώση δημιουργεί ευημερία"

Πλάτων, 427-347 π.Χ., Φιλόσοφος

Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014

Αχ, αυτοί οι βαθμοί

Της Φλώρας Κασσαβέτη (ΜΑ in Εducation)...




...οι βαθμοί είναι το παν ; 


Οι βαθμοί είναι το παν ή η συνεχής προσπάθεια των παιδιών μας και το χτίσιμο μιας γερής βάσης;

Ας διαβάσουμε τι αναφέρει η κυρία Κασσαβέτη με τη συνεργασία του κυρίου Γκρέκα.



Σε καμία περίπτωση οι βαθμοί δεν θα πρέπει να γίνονται "άγχος" για τα παιδιά, πόσο μάλλον για εμάς τους γονείς…
Ο βαθμός μπορεί να επηρεάσει τη διάθεση του παιδιού και τον τρόπο που προσδιορίζει την αξία του, ιδιαίτερα όταν βλέπει ότι έχει εξαιρετική σημασία για τους γονείς του. Γι αυτό είναι σημαντικό να έχετε την κατάλληλη στάση-είτε το παιδί σας φέρει άριστα είτε όχι.
  • Συζητήστε με το παιδί, φροντίζοντας να του εξηγήσετε ότι τα τεστ αποτελούν μέρος της σχολικής ζωής. Εξηγήστε του ότι πραγματοποιούνται για να μετρήσει τις δυνάμεις του κι ότι το αποτέλεσμα, δηλαδή ο βαθμός, σε καμία περίπτωση δεν επηρεάζει την αγάπη σας προς αυτό.
  • Είναι δεδομένο ότι το παιδί σας θα εισπράξει τον έπαινό σας για την επιτυχία του. Να θυμάστε, ωστόσο, ότι το μπράβο δε θα πρέπει να το ακούει μόνο όταν φέρνει καλούς βαθμούς. Μπράβο θα πρέπει να εισπράττει συχνά, ακόμα και για πράγματα που για εσάς μπορεί να μην έχουν μεγάλη αξία, όπως π.χ. για μια ζωγραφιά ή μια κατασκευή ή ακόμα και για το γεγονός ότι έμαθε να δένει τα κορδόνια από τα παπούτσια μόνο του.
  • Αν δεν τα πήγε καλά στο διαγώνισμα, αποφύγετε τα αρνητικά σχόλια. Μη δίνετε αξία μόνο στο βαθμό, αλλά και στην προσπάθεια που έκανε το παιδί. Εκφράσεις όπως, "Ξέρω ότι προσπάθησες", απαλύνουν την απογοήτευσή του.
  • Εξετάστε μαζί με το παιδί τα λάθη του, προκειμένου να εντοπίσετε αδυναμίες που χρειάζεται να ξεπεραστούν. Ταυτόχρονα επαινέστε το για τα σημεία που τα πήγε καλά στο τεστ, π.χ. "Μπράβο, τη θυμήθηκες αυτή την ημερομηνία!".
  • Αποφύγετε τη σύγκριση με τους συμμαθητές του και μη ρωτάτε τι βαθμό πήραν τα άλλα παιδιά στο διαγώνισμα.

Της Φλώρας Κασσαβέτη, με τη συνεργασία του Λάμπρου Γκρέκα,
Εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ΜΑ in Εducation.














.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου