Γιατί να φέρω το παιδί μου στο Κέντρο Μελέτης “Μαθητική Εξέλιξη”;

Στους δύσκολους καιρούς που ζούμε ,η παιδεία και η εκπαίδευση είναι δυο βασικές επιλογές που αξίζει να επενδύσουμε ,για το μέλλον των παιδιών μας .


Γιατί να φέρω το παιδί μου στο Κέντρο Μελέτης “Μαθητική Εξέλιξη”;
1. Επειδή το παιδί μελετά όλα τα μαθήματα τις επόμενης ημέρας ,με μέθοδο και οργάνωση,χωρίς να ξοδεύει πολύτιμο ελεύθερο χρόνο .Αυτή την διαδικασία ,αν την κάνει κτήμα του ,μπορεί να την ακολουθήσει και στα μαθητικά χρόνια που θα ακολουθήσουν ,με τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα ,ενισχύοντας την αυτοπεποίθησή του , δίχως να αποθαρρύνεται και να απογοητεύεται .

2. Το παιδί κάνει την μελέτη των μαθημάτων του ,καθημερινά ,με σωστή καθοδήγηση και επιμέλεια από εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς .

3. Η καθημερινή παροχή μελέτης είναι επιπέδου ιδιαιτέρων μαθημάτων ,αφού αντιμετωπίζουμε το κάθε παιδί ξεχωριστά και η μελέτη γίνετε εξατομικευμένα με κόστος προσιτό.

4. Μετά το πέρας της καθημερινής μελέτης στη “Μαθητική Εξέλιξη” ,ο μαθητής έχει τον ελεύθερο χρόνο που χρειάζεται ένα παιδί για παιχνίδι ή άλλη δραστηριότητα.

5. Αποφεύγεται η ψυχοφθόρα οικογενειακή ένταση μεταξύ γονέων και παιδιού ,όσο αφορά το καθημερινό διάβασμα .

6. Στο Κέντρο Μελέτης “Μαθητική Εξέλιξη” πραγματοποιούνται επαναλήψεις ,με μέθοδο για κάλυψη κενών προηγουμένων τάξεων ή ενίσχυση των μαθημάτων της παρούσης τάξης βλέποντας τον κάθε μαθητή και τις ανάγκες του ,ξεχωριστά .


Μόνο τυχαίο δεν είναι ,πως ο Πλάτωνας ,για την γνώση ,είπε το εξής:

"Επιστήμη ποιητική ευδαιμονίας"
μετάφραση: "η γνώση δημιουργεί ευημερία"

Πλάτων, 427-347 π.Χ., Φιλόσοφος

Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

Εκπαίδευση με αγάπη για το παιδί και τη μάθηση

Ο δεκάλογος της εκπαίδευσης







Η Maria Montessori είναι η γυναίκα που δίδαξε στα παιδιά την αγάπη για τη μάθηση και στους μεγάλους την αγάπη για το κάθε παιδί.
  1.  Μην αγγίζετε ένα παιδί παρά τη θέληση του.
  2.  Μην μιλάτε με άσχημο τρόπο σε ένα παιδί και μην χρησιμοποιείτε άσχημα λόγια όταν αναφέρεστε σε αυτό κατά την απουσία του.
  3.  Επικεντρωθείτε στο να ενισχύσετε και να βοηθήσετε να αναπτυχθούν τα θετικά στοιχεία και οι υπάρχουσες ικανότητες του παιδιού ώστε να μην αφήνουν χώρο για το ”κακό”.
  4.  Βοηθήστε το να συμμετέχει ενεργά στην προετοιμασία του περιβάλλοντος μάθησης. Αφιερώστε σχολαστική και συνεχή φροντίδα σε αυτό. Βοηθήστε το παιδί να συνάψει εποικοδομητική σχέση με το περιβάλλον του. Δείξτε του το περιβάλλον μέσα στο οποίο κρύβονται τα μέσα που θα βοηθήσουν την ανάπτυξη του και υποδείξετε του την κατάλληλη χρήση τους.
  5.  Να είστε πάντα έτοιμοι να ανταποκριθείτε στο κάλεσμα ενός παιδιού που έχει την ανάγκη σας και πάντα να ακούτε και να απαντάτε στο παιδί που σας απευθύνεται.
  6.  Σεβαστείτε το παιδί που κάνει κάτι λάθος και μπορεί αργότερα να εντοπίσει μόνο του το λάθος και να διορθωθεί, αλλά να διακόψετε άμεσα και ρητά κάθε καταχρηστική χρήση του περιβάλλοντος και κάθε κίνηση που μπορεί να θέτει σε κίνδυνο το παιδί,το περιβάλλον του ή τους άλλους.
  7.  Σεβαστείτε το παιδί τη στιγμή που ξεκουράζεται ή τη στιγμή που παρακολουθεί άλλους να εργάζονται ή όταν συλλογίζεται τι έχει κάνει ή τι θέλει να κάνει. Μην το κατευθύνετε ούτε να το αναγκάζετε σε άλλες μορφές δραστηριοτήτων.
  8.  Βοηθήστε το παιδί που βρίσκεται σε αναζήτηση κάποιας δραστηριότητας και δεν μπορεί να βρει τι θέλει να κάνει.
  9.  Να είστε ακούραστοι στο να επαναλαμβάνετε αυτό που θέλετε στο παιδί που αρνήθηκε λίγο νωρίτερα να σας ακούσει, να βοηθάτε το παιδί να αποκτήσει ό, τι δεν έχει ακόμη κατακτήσει και να ξεπεράσει τις όποιες δυσκολίες του. Κάνετε το δημιουργώντας το μαθησιακό περιβάλλον με φροντίδα, εξοπλισμένοι με αυτοσυγκράτηση και σιωπή, χρησιμοποιώντας ήπια λόγια και γεμάτη αγάπη παρουσία. Κάνετε αισθητή την παρουσία σας στο παιδί που βρίσκεται σε αναζήτηση και αποστασιοποιηθείτε από το παιδί που έχει βρει τις απαντήσεις του.
  10.  Πάντα να συμπεριφέρεστε στο παιδί χρησιμοποιώντας τους καλύτερους τρόπους σας και να του προσφέρετε τον καλύτερο εαυτό σας .
 - - -



Η Maria Montessori (1870-1952) σπούδασε ιατρική στο Πανεπιστήμιο της Ρώμης και έγινε η πρώτη γυναίκα γιατρός στην Ιταλία! Κατά τη διάρκεια της πρακτικής της στην Ιατρική, οι κλινικές παρατηρήσεις της την οδήγησαν στο να αναλύσει τον τρόπο με τον οποίο τα παιδιά μαθαίνουν.
Κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τα παιδιά κατασκευάζουν αυτά που θα μάθουν από ότι υπάρχει στο περιβάλλον τους. Το 1902 ξεκίνησε τις σπουδές της στην παιδαγωγική, την πειραματική ψυχολογία και την ανθρωπολογία.Έδωσε διαλέξεις για εκπαιδευτικές μεθόδους που αφορούν σε παιδιά που πάσχουν από ψυχικές ασθένειες. Το 1907 εγκαινιάστηκε το “Casa de Bambini”. Ήταν το πρώτο σπίτι στη συνοικία San Lorenzo της Ρώμης και έγινε η πηγή της μεθόδου Montessori για τους εκπαιδευτικούς.
Το 1911 φεύγει από τον κλάδο της Ιατρικής και ασχολείται με το εκπαιδευτικό έργο. Το 1913 ο Αλεξάντερ Γκράχαμ Μπελ και η σύζυγός του Mαμπέλ εγκαινίασαν τoν Μορφωτικό Σύλλογο Μontessori ( Montessori Educational Association ) στην Ουάσινγκτον. Εισέρχεται στον κόσμο της Παιδαγωγικής μια νέα μέθοδος, στην οποία τα υλικά είναι κύρια πηγή μάθησης κατά την προσχολική περίοδο.
Η μέθοδος αυτή βασίζεται στην προώθηση της πρωτοβουλίας και την ανταπόκριση του παιδιού με τη χρήση ενός ειδικά σχεδιασμένο εκπαιδευτικό υλικό. Το παιδί πρέπει να μαθαίνει σύμφωνα με το δικό του ρυθμό και έτσι να ανακαλύπτει τη γνώση.





















Από το site http://antikleidi.com/2013/05/10/maria-montessori/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου